21.11.2011

Papanasi fierti din branza dulce de vaci


















Buna seara,

aproape ca a mai trecut o zi de luni. Cum a fost ? La noi a trecut repede , cu treaba multa, cu oameni dragi in jurul nostru: Miha te pup , ma bucur ca ne-am vazut.




Asa cum v-am spus , astept sa vina Mos Craciun cu un aparat foto nou... cel vechi a cedat, deci nu pot sa imi mai pozez creatiile, dar asta nu inseamna ca va privez de retete :)) Mai am multe, multe poze pe calculator; poze a unor retete pe care pana acum nu am apucat sa le pun pe blog , asa ca profit si o fac acum ;)
Pentru papanasi fierti din branza avem neovoie de :
500g branza dulce de vaci
2 oua
3 linguri rase de gris
2 linguri nu prea cu varf faina
coaja rasa de lamaie bio
pesmet si putin ulei
zahar, vanilie, smantana

Branza se marunteste bine cu furculita impreuna cu oul , grisul , faina si coaja de lamaia pana devine o crema. Se ia cate o lingurita din compozitie cam cat o nuca, se pune po o foaie de material plastic infainat si sa da forma rotunda. Daca nu se dau prin faina se imprestie in apa . Cand sunt toate gata se fierb in apa clocotita, in care am adaugat sare. Se pune capacul si dupa ce dau in clocot se fierb la foc mic 6-7 minute.

Intro tigaie rumenim putin pesemetul la foc mic. Scoate papanasii cu spumiera, ii tavalim prin pesmet si ii servim calzi cu samantana, zahar si vanilie. Eu pentru decor am folosit cirese.

O reteta simpla , buna , sanatoasa si foarte gustoasa, o minunata alternativa la papanasii prajiti in ulei.

Pofta buna si o saptamana cat mai usoara!