07.12.2008

Fursecuri cu cascaval

Ingrediente :

150 gr faina
125 gr unt
125 gr telemea
1/2 ceasca iaurt
1 ou
50 gr cascaval

Faina se amesteca cu untul , telemeaua rasa , iaurtul, galbenusul si se framanta pana se obtine o coca potrivit de tare , pe care o lasam in frigider la odihnit aproximativ 2-3 ore .




Eu am impartit aluatul in doua , l-am intins intr-o foaie nu prea subtire , am unso cu ablusul batut si am presarat deasupra cascaval.




Am taiat bucati si le-am pus intr-o tava tapetata cu hartie de copt.



Am dat la coptor la foc potrivit 10-15 minute .



Cand am mai mult timp la dispozitie dupa ce intind foaia tai forme cu figurine si le ung cu albusul dupa ce le-am pus in tava si pun deasupra cascavalul. Astazi nu am avut prea mult timp la dispozitie asa ca am taiat fasii.
Nu sunt foarte aratoase , si nici pozele mele prea reusite , ca ma grabeam ,aveam musafiri , dar sunt bune rau .

Pofta buna !

La insistentele sotului astazi le-am refacut si avand mai mult timp la dispozitie le-am dat forme de inimioara , stelute si braduti