08.03.2009

Chec cu albusuri


Facand coirba radauteana mi-au ramasa cele 4 albusuri si m-am tot gandit ce sa fac cu ele .
Am inceput sa caut dupa retete si am dat de reteta Amaliei de Chec cu albusuri . Nu am stat pe ganduri asa ca am trecut la bucatarit :

am facut si ceva modificari

deci am avut:

4 ablusuri
3/4 pahar zahar
3/4 pahar faina
50 gr unt topit
sucul si coaja de la o lamaie
100 gr ciocolata taiata bucatele
100 gr migdale taiate bucatele


Ablusurile se bat spuma, se aduauga treptat zaharul, apoi faina. Pe rand aduagam apoi celelalte ingrediente .

Se coace intr-o forma unsa cu unt si tapetata cu faina , 40 de minute la foc mic .

Eu am facut-o in forma de silicon . Este super, super buna ... in 30 de minute s-a terminat :)
Amalia multumesc pentru reteta ! o voi repeta ori de cate ori imi raman albusuri !

Pofta buna !