22.11.2008

Cornulete cu gem

Ingrediente

pt aluat:

600 gr faina
60 gr ulei
400 gr lapte
1 pachet drojdie
1 lingurita cu sare
1 lingurita cu zahar
1 galbenus de ou (pentru uns deasupra)

pt umplutura
gem de visine

Drojdia se pune la inmuiat cu zaharul si laptele incalzit . Intr-un castron punem faina uleiul si sarea la care adaugam maiaua.
Bagam mixerul in functiune cu paletele pentru aluat iar in 5 minute e gata aluatul , pe care il lasam la dospit aproximativ 45 minute , o oara.




Se imparte aluatul in doua . Intindem aluatul pe masa de lucru, incercand sa ii dam o forma rotunda .


Apoi taiem aluatul in patru si inca o data , astfel incant sa obtinem opt bucati.




Eu am uns cele opt bucati de aluat cu gem, le-am rulat si le-am pus intr-o tava cu hartie de copt.



Le-am uns deaspura cu galbenus de ou batutu cu putin lapte. Le-am lasat sa mai stea asa aproximativ 15 minute doarece cuptorul era ocupat . Voi puteti sa le bagati direct la cutorul preinclazit , la foc mediu . Se fac foarte repede , in aproximativ 15-20 de minute sunt gata.





Aceste cornulete se pot umple cu orice : nuca , rahat , mac, etc dupa dorinta si pofta.

Pofta buna !!