29.09.2009

Ce am mai facut ....

Stiu ca am anuntat ca revin in forta si nu a fost asa ... anul acesta am avut parte de multe suprize ...unele mai putin placute ....unele placute , dar toate m-au tinut departe de postarile pe blog .
Surpriza nepalcuta ...a fost decesul fulgerator al colegei mele dragi , dar asta stiti deja , apoi bunica cu probleme de santate.
Dupa necazuri insa a rasarit si soarele pe strada noastra ... am reusit sa vindem apartamentul si sa ne cumparam o casuta , sa parasim orasul aglomerat si poluat si sa ne mutam la 12 km de Timisoara. Am avut mult de lucru si 2 luni la dispozitie sa punem la punct casuta cumparata in rosu , astfel incat sa ne putem muta .
Inca nu e gata tot ... mai avem mult de lucru ... dar suntem la casut noastra , cu curte in care Alex poate zburda linistit , cu aer curat , cu liniste.
Surpiza cea mare insa a fost sa aflu ca sunt insarcinata cu bebe 2, care are deja 18 saptamani in buritca la mami ...nu a fost planificat , dar am fost foarte fericiti la aflarea vestii. Inca nu stim ce sex are colocatarul din buritca , dar sigur vom afla la urmatorul eco. Daca il intrebati pe Alex ...mami are in buritca doua surioare pentru el :)
Binteles ca intre mutari am bucatarit, insa timp de postat pe blog nu a fost .... acum aparatul foto il am la indemana , dar nu gasesc cablu de descarcat poze , iar incarcatorul de baterii e si el pe undeva prin cutiile pe care inca nu am reusit sa le despachetez.
Am fost harnicuta si am profitat la maxim de legumele achizitionate prin programul ASAT
Am pus la congelator fasole verde, vinete coapte pe gratar , ardei copti la gratar, salata de sfecla rosie.
Cireasa de pe tor e cadoul primit de la sotul meu ...si anume o plita noua si un cuptor electric ... ca sa fac si mai multe bunatati in bucataria mea cea noua si mare.
Sper ca in curand am sa reusesc sa revin cu poze si retete noi.
Va pupam si va multumim ca ne urmariti.