23.03.2009

Amestec de legume uscate - alternativa pentru vegeta

>
Poate ati observat ca in posturile mele cand e vorba de condimente de obicei scriu dupa bunul plac.
Depinde de gustul fiecaruia ce pune in mancare, iar gusturile nu se discuta .
Vegeta a devenit foarte la moda mai ales dupa anul 1990. Eu imi amintesc ca bunica mea nu folosea asa ceva . Toamna cumpara radacinoase ( morcovi, telina, patrunjel ) pe care le curata, le taia marunt , le usca pe calorifer , le punea in pungi de hartie si le pastra la frigider. Aceste le folosea iarna la supe si mancaruri. La fel proceda si cu frunzele de patrunjel , marar. Mancarea era foarte buna si fara vestita vegeta.
Vegeta a intrat in viata mea impreuna cu sotul meu :) care adauga vegeta si la pireul de cartofi , si pe cartofii prajiti si in general era baza pentru orice mancare. I-am descoperit si eu gusutl si am consumat-o mult si bine ,negandindu-ma la sanatatea noastra , le ce mancam , la ce contine fiecare component al hranie noastre.
Insa o data cu Alex s-au schimbat lucurile .. sunt mult mai atenta la ceea ce mancam , la ceea ce gatim , citim etichetele cu multa atentie , incercam sa ne hranim sanatos.
Vegeta contine multa sare si contorversatele E-uri (potentiatori de aroma ) O alternativa pentru vegeta pe care am gasit-o in magazin naturist este "Amestec de legume uscate" de la Sano Vita care contine : ceapa, morcov, pastarnac, patrunjel radacina, frunze de patrunje, praz , fulgi de rosii , sofran. Ingredientele sunt maruntite in proportie variabila. Nu contine sare si potentiatori de aroma.

Are un gust foarte bun , e natual si sanatos.
O punga are 125 g si costa intre 5 si 6 lei , depinde de magazin.

Pofta buna !