10.11.2008

Biscuiti Cangur

Aceasta reteta am gasito pe forumul www.parinti.com , postata de Maria Mona , aici

Deci , avem nevoie de urmatoarele ingrediente :

250g unt sau margarina
180g zahar
2 oua
1 plic de zahar vanilinat
350g faina
1/2 de pachetel praf de copt
5 cescute (a 150ml) de fulgi de porumb
100g ciocolata taiata
facultativ 125g stafide.

Untul/margarina, zaharul, ouale , zaharul vanilat , faina si praful de copt se pun intr-un bol si se amesteca cu mixerul cu paletele pentru aluat .



Se adauga fulgii de porumb , ciocolata , stafidele si se amesteca cu grija .Eu nu am avut stafide si ciocolata , am pus nuca de cocos si fulgi de porum, altadata am facut si cu nuca macinata




Din aluat se formeaza bilute , se pun pe o tava tapetata cu hartie de copt la distanta una fata de alta si se baga in cuptorul preincalzit la 180 grade.



In aproximativ 20-30 de minute sunt gata .



Sunt deosebiti de gustosi si fragezi . Chiar daca par moi la suprafata sa stiti ca sunt facuti.

Pofta buna !!!