01.03.2009

Pizza facuta in casa



Ingrediente

pt. aluat:

600 gr faina
400 gr lapte (caldut)
un cub drojdie
60 ml ulei
o linugrita sare
o lingura zahar.

Intr-un bol punem faina , la mijloc punem drojdia cu putin lapte si zaharul. Lasam 5 minute pana cand drojdia incepe sa lucreze. Apoi adugam restul de lapte , uleiul si sarea. Framantam cu mana sau cu mixerul, cu paletele pentru aluat.
Lasam aluatul sa stea 30 de minute la dospit.

Pasta de rosii:


o conserva de rosii descojite si taiate
o linura zahar
o linugrita sare
piper
ulei de masline
3 catei de usturoi
busuioc
oregano

Am pus toate ingredientele intr-un bol si am amestecat cu blenderul . A iesit o pasta de rosii super buna .


Aluatul l-am impartit in doua , l-am intins cu sucitorul si l-am pus in tava mare , tapetata cu hartie de copt . Peste aluat am pus sosul de rosii , ciuperci , salam , mozzarela, ardei rosu taiat bucatele, ... ce am avut la indemana.
Am dat 30 de minute la cuptoru, la foc potrivit. Am verificat cu scobitoare daca este facut aluatul.


Din aluatul de mai sus mi-au iesit doua tavi mari . A fost gustoasa !

Pofta buna !!