12.12.2008

Ciorba de pui

Ingrediente :
1 ardei gras rosu
2 morcovi mari
1 radacina de pastarnac
2 radacini de patrunjel
1 bucata de telina
1 ceapa
3 cartofi potrivit de mari
400 gr. carne de pui ( eu am avut pulpe dezosate)
frunze de patrunje
500 ml bulion
condimente : sare , piper
2 oua
smantana pentru servire


Toate legumele(mai putin cartofii) le-am taiat marunt si le-am pus la calit cu putin ulei. Cand s-au inmuiat am adaugat aproximativ 2 litrii de apa . Cand a inceput sa fiarba am adaugat carne de pui taiata marunt, apoicartofii, bulionul si frunzele de patrunjel ( eu am avut frunze dezhidratate , voi daca aveti proaspete puteti sa puneti proaspete) Am condimentat cu sare si piper si am lasat sa fiarba . Cand legumele si carnea au fost fierte , am batut doua oua cu putina smantana si le-am turnat incet amestecand mereu. Am mai lasat sa de doua clocote si am oprit focul .

Am servit ciorba cu smantana .



Puiutului meu ii place foarte mult aceasta ciorba .

Pofta buna !