03.12.2010

Melcisori din sunca


Anul trecut , eram proaspat mutati la casuta noastra si am avut de sarbatorit cei 3 anisori a lui Alex .

Am tot cautat retete , astfel incat sa fac meniul cat mai atragator pentru copii , si am dat pest reteta Laurei de Melcisori din sunca


Foarte incantata m-am apucat de lucru :

Ingrediente :

- 500 g. sunca taiata subtire
- 1 borcan catraveti murati
- branza topita la tub
- branza topita felii
- scobitori

O felie de sunca se unge cu branza topita din tub , deasupra se pune o felie de branza topita.Se ruleaza. Rulou obtinut se ajusteaza pe margini ,se taie in doua si obtinem 2 cochilii. Fiecare cochilie le punem pe o bucata de sunca si taiem o fasie .
Dintr-o bucata de sunca obtinem 2 melci.
Peste bucata de sunca ramasa libera punem un castravete murat taiat , la dimensiune.
Uremaza sa ii facem cornitele din scobitori .

Cel mai frumos arata melcii pe un strat de salta verde.

Poze pas cu pas le gasiti pe blogul Laurei

Musafirii , mai ales copii au fost incantati. La mijloc am pus o ciupercuta creata dintr-un ou si cu caciulita din rosie. Bulinele ciupercutei sunt din maioneza.

Laura iti multumesc din suflet pentru aceasta reteta minunata . Este foarte usor de facut, efectul viziual este minunat.