05.11.2008

Paine gustoasa din iaurt cu seminte

Reteta aceasta am gasito pe forumul siteu-lui culinar.ro aici
Noua ne place foarte mult si o facem des : de aceea prezit reteta, cu mii de multumiri Pocha pentru retata

Ingrediente :

250 gr. iaurt
1 ou
1/2 linguritza zahar
280 gr. faina
1 paket praf de copt
1 linguritza sare
la care eu mai adaug seminte crude de dovleac si de floarea soarelui



Se pun toate ingredientele intr-un castron si se amesteca. Eu folosesc mixerul cu paletele pentru aluat . In 5 minute e gata amestecat.



Aluatul se pune intr-o forma tapetata cu hartie de copt . I se da o forma cat de cat si se baga in cutorul preincalzit la 200 grade cam 15 minute sau un pic mai mult . Depinde de iaurt , de cuptor .... Puteti sa verificati cu scobitoarea daca e facut .



Eu de data asta am facut doua paini , doar am zis ca ne place mult :)