10.01.2009

Chec cu morcovi si mar

Ieri fericita fiind ca am gasit forma din silicon pe care o cautam de mult , m-am gandit ca trebuie sa o si incerc. Vrand sa fac o reteta care sa il incante si pe Alex, sa fie si santoasa .... am scormonit in caietelul cu retete si avand toate ingredientele in casa m-am hotarat sa fac acest chec cu morcovi si mar.



Ingrediente :

1 mar mare
4 morcovi potriviti
200 gr zahar
sucul de la o portocala
100 ml apa minerala
50 ml ulei
1 lingura scortisoara
300 gr faina
1 lingurita bicarbonat
1 lingurita praf de copt

Intr-un bol se amesteca apa , uleiul , sucul de portocala si zaharul, pana cand acesta din urma se topeste. Se adauga marul si morcovii dati pe razatoare, scortisoara.



Faina se amesteca cu bicabonatul si praful de copt si se aduga compozitiei de mai sus. Se amesteca bine.



Se pune in forma sau in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina , sau cu hartie de copt si sa da la cuptor la foc protivit aproximativ 45 de minute. Se verifica cu scobitoarea daca este facut.



Se taie cand e rece.





Copilul abia astepta sa se raceasca. Mama cald , mama papa , mama taie .... nu avea rabdare sa se raceasca. Si a papat cu o pofta.



P.S. Checul acesta este foarte aromat si bun . Pana si mofturosul meu sot a papat.

Pofta buna !