25.11.2008

Chiftele din carne de vita , facute la cuptor

Ingrediente :

1 caserola carne macinata (600gr)
un catel de usturoi
2 oua
condimente : legume dezhidratate, boia de ardei dulce, piper, sare
frunze de patrunjel ( dezhidratate)
jumatate de paine


Am pus intr-un castron carnea , ouale , condimentele, usturoiul pisat frunzele de patruje.
Painea am inmuiato in apa , am stors bine miezul si l-am adaugat in castron.



Am amestecat bine bine .



Am format chiftelute si le-am pus intr-o tava pe hartie de copt .




La foc potrivit (nu prea tare , ca sa se faca si in interior) in aproximativ 40 de minute au fost gata. Binenteles ca le-am intos si pe o parte si pe alta .



E o metoda de a face chiftele fara a le praji in ulei , mult mai sanatoasa pentru copii cat si pentru adulti.

Pofta buna!