28.12.2008

Oua umplute cu sunca si pateu

Ingrediente

15 oua fierte tari
un pateu
200 gr sunca presata
maioneza facuta in casa
o ceapa mica tocata marunt
sare , piper , frunze de patunjel , mustar

Ouale fierte tari se taie in jumatati si se scot galbenusurile. Galbenusurile se zdrobesc cu furculita.
Eu am impartit cantitate in doua parti egale .
La o parte am adaugat sunca presata , sare , piper, 3 linguri de maioneza , putin mustar si am amestecat bine.


La cealalta parte am adaugat pateu , sare, piper , 3 linguri de maioneza , putin mustar, ceapa taiata marunt si am amestecat bine.

Am umplut ouale cu cele doua paste obtinute din amestecurile de mai sus.



Ouale se pot orna cu maioneza , cu ardei rosu sau cu gogosari astfel incat se poate da forma unor barci, sau cu masline ... depinde doar de imaginatia fiecaruia.

Pofta buna!