07.11.2008

Snitel din piept de pui

Pentru sintel din piept de pui avem nevoie de
1 piept de pui potrivit de mare
condimente dupa bunul plac , gust si preferinte
2 oua
faina
pesmet
ulei pentru prajit ... si o tigaie binentele + pofta de viata si bucatarit ;)

Se taie pieptul de pui in bucati potrivite , se spala si se condimenteaza cum am mai spus dupa gust si plac.



Se bat bine cele doua oua ... pe o farfurie mare am pus faina si pesmet .
Am pus tigaia cu uleiul la incins .

Fiecare bucata de carne am dat-o prin ou-faina-ou-pesmet si le-am pus la prajit in uleiul incins.





Se lasa la rumenit pana cand prind o culoare frumoasa aurie .... atentie nu se ard !
Le-am scos pe o farfurie pe care in prealabil am pus un servetel care sa absoarba surplusul de ulei .

Nu e greu de facut .... trebuie doar putina indemanare :-)

Noi am servit alaturi de sufleul de legume ( pe care il fac dealtfel foarte des , deoarce mofturosul de Alex doar asa mai papa si el legume )



Pofta buna !!!