31.10.2011

Snitel de pui la cuptor






















Neata!!!!

Ce faceti dragilor ? Cum a fost weekendul ? Sper ca ati profitat de vremea frumoasa de toamna tarzie.

Noi am profitat din plin, am stat in curte la aer , cu prieteni dragi, am facut gratare,paine de casa, placinta cu dovleac ( despre asta va povestesc maine ) copii sau jucat, am iesit cu bicicletele la plimbare prin sat, am adunat castane si nuci.Iar timpul parca a zburat.... Voi, ce ati facut ?



Astazi va propun o reteta de snitele de pui facuta la cuptor. Cand eram copil bunica , dumnezeu sa o odihneasca in pace , adeseori duminica ne facea sinitele din carne de pui. Nu folosea doar pieptul ci si pulpele , astea erau preferatele mele. Cateodata le dezosa , alteori nu.

Vrand sa readuc gustul copilariei in bucatarie , dar intr-un mod mai sanatos, nu prajite in ulei, mi-am zis ..hai sa incerc sa le fac in cuptor.
Zis si facut , am purces in bucatarie und am pregatit ingredientele :

O caserola de pulpe de pui dezosate
Condimente: legume dezhidratate, sare , piper
2 oua
faina
lapte

mai avem nevoie de o tava tapetata cu hartie de copt si un cuptor.


Carnea se spala bine , apoi se condimenteaza. Se face un aluat din 2 oua batute cu lapte si faina, care se fie un pic mai gros decat cel de clatite. Se da carnea prin aluat si se aseaza in tava.
Dam tava la cuptor la foc mediu (cca 180 de grade ) pentru 50 -60 de minute. Dupa aproximativ 30 de minute le intoarcem pe partea celalata.
Cand sunt gata , le scoatem din cuptor si putem sa le servim. Va asigur ca sunt foarte gustoase. Daca doriti puteti sa le dati si prin pesmet sau fulgi de porumb maruntit.
Noi am servit alaturi de pireu de cartofi.


Pofta buna, si un inceput de saptamana cat mai usor si placut !