22.12.2011

Provocarea secreta : Mushroom spaghettoni sau Paste cu ciuperci























La începutul lunii Ana Maria cu minunatul ei blog culinar Ama în bucătărie , ne-a provocat sa ne înscriem la provocarea secreta.
Nu am stat nici o clipa pe gânduri , mi-a plăcut ideea și am zis da.



Blogul "secret" de pe care trebuia sa ma inspir e a Feliciei și anume felisrecipes
Am ales de acolo aceasta rețeta din mai multe motive
- în ultima vreme sunt contra coronometru și mi-a plăcut ca aceasta rețeta se face super repede
- nu rezist în fata ciupercilor :)) , sunt mica mea placere , sub orice forma
- o rețeta ideala pentru post


Asa ca am purces în bucătărie cu :



- o punga de paste făinoase ( macaroane , spaghete sau orice fel de paste aveți în casa )
- o conserva de ciuperci
- un borcan bulion făcut în casa
- 3 caței de usturoi
- 3 linguri de ulei de măsline extra virgin
- oregano , sare și piper

Pastele le-am fiert conform indicaților de pe ambalaj și le-am strecurat.
Într-o tigaie adânca , am pus cele 3 linguri de ulei împreuna cu usturoiul pisat. Am lăsat doar un pic la foc mic sa se dezvolte aroma, am adăugat ciupercile din conserva. Am lăsat la foc mic 5 minute , amestecând din când în când , apoi am adăugat bulionul , și am mai lăsat pe foc încă 5 minute , amestecând din când în când. La sfârșit am condimentat cu sare, piper și oregano.

Am servit și savurat cu multa placere . Dacă doriți puteți sa puneți și parmezan deasupra , eu am sărit peste acest pas acum în perioada postului.

Va doresc pofta bună!